CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Apr 5, 2010

BSN

11.50 pm

tertiba2 rajin memblog mlm tok...b0k lekak 0n call wif winnie..gusip2..cian nya eh..hurm..c00l p0k..nang gaya nya..wht g0es r0und comes r0und bha...keh?? **wink2**
hurm m0k tauk knak aku tetiba2 jak merajin kan diri memblog mlm t0k..
hehehe...cita t0k few years back la...suddenly aku teringat..during my 1st year i guess...meaning 2 years ago la ya..dipendekkan cita...aku neman kwn ku Lor g BSN..tau kan mun nama dah BSN msti la sumtin ada urusan wif m0ney aite..**kaching2** Baiklah cerita diteruskan..lekak ambil resit no, giliran duduk2 la mek dua tek...agak penuh la bank that time...dipenuhi dgn budak2 sekolah yang beruniform putih & biru muda..**silau nangga** 0kie2 merapu indah..hik3..suddenly kedengaran suara yg agak cute menyapa aku..kebetulan aku duduk tepi salah se0rg budak sekolah t0k tek..jum ikuti sesi temubual itu...zaaassssttt!!

adik budak sekolah rendah (ABSR): hye kak...ambik duit eh?
me: hye...**kedak style org mok berkenalan kat chat FB jak ku asa** hahaha..tak la dik..ni teman kwn akak ni...
ABSR: ooo...akak posa ke?
me: **gulp** **hurm dgn sopan santun** akak tak posa la dik..**belum abis gik ayat alu sepantas kilat biak ya jawab**
ABSR: eee akak tak posa eh...akak uzur eh..**cikai biak tok...dah la t0ne s0ra nya aku asa kerani kat kaunter ya pun bleh dgr** merah2 dah muka ku time tok..dah la smua mata berdesup focus kat aku...asa mcm artis yg agak glamor la riya jd perhatian 0rg...**dlm ati cilaken ko biak plah malu ku jak, nasib mood time ya agak stabil aku juz senyum3 jak** blum abis gik situasi mencemaskan td reda tiba2 biak t0k bersuara balit..
ABSR: kwn akak ambik bnyk duit eh? lepas ni bleh la beli keta kan kak?? **hah? aku tergaman seketika...asa mcm hilang ingatan kejap jak eh...knak adik tok sampai terfikir kedak ya skali oww??** adakah org ambik duit juz mok g bli keta? OMG!! hahaha...aku ngan kwn aku juz senyum2 jak mls mok layan biak kecik tok kebetulan no giliran kwn aku dah sampey, aku pun pura2 neman nya kat kaunter...haiz!! kejutan budaya aku ngan biak2 kecik d Jhr tok at first...tp sampai ritok la aku masih gik heran pa kaitan ambik duit ngan beli keta as wht biak ya thinking oww...hurm...dunia2...

0 COMMENTs: